Miten ja millä keinoilla voin edistää parturikampaamon kustannustehokkuutta?
Asiakkaalta kannattaa aina kysyä että haluaako hän varata seuraavan ajan esimerkiksi uusimaan väriään yms.
Kulmien ja ripsien värjäys ovat pieniä ja lyhytkestoisia toimenpiteitä jotka voi tehdä värjäyksen yhteydessä. Asiakkaalle kannattaa kertoa myynnissä olevista tuotteista ja ehdottaa vaikka hoitoa jos asiakkaalla on huonossa kunnossa oleva tukka värjäyksen jälkeen.
Yrityksen menestystekijät, miten erottuisin muista parturi-kampaama yrittäjistä:
Kampaamossani olisi ilmainen kahvitarjoilu ja vaikka välipala-automaatti jotta asiakkaavat voisivat ostaa itselleen jotain pientä purtavaa.
Pitäisin muutaman kerran vuodessa walk in -päiviä jolloin asiakkaat saavat tulla kampaamoon ajatuksena että heidän hiuksiinsa tehtäisiin jotain pientä kivaa ilman ajanvarausta.
Kestävä kehitys hiusalalla:
Luontoystävällisemmät tuotteet, kierrätys ja tarkat mittaukset esim. värien sekoittamisessa!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti